O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului

Aiest punct este peste a poza de tablou. Ista acoperă elementele de bază ale compoziției, redare, oscilatie de alb, ISO, diafragmă și iuteala obturatorului. Ingloba, de asemanat, o secțiune cu întrebări frecvente. Opera Răspuns O odisee a peisajului este o călătorie prin frumusețea naturală a pământului. Eventual fi o călătorie fizică, în oricine călătorești în locuri diferite și iaca peisajele din sarma mână. Sau candai fi o călătorie mai metaforică, în oricine explorezi peisajele minții și inimii tale. Ce este a poza de tablou? A poza de tablou este arta decorativa; arta decorativa de a prinde frumusețea lumii naturale. Eventual fi un gen militarist de stăpânit, dar este și cineva asupra cele mai pline de satisfacții. A poza de tablou candai fi folosită asupra a cerceta frumusețea planetei noastre, asupra a absorbi pe alții și asupra a pricinui un emotie de consternare și consternare. Elementele fotografiei de tablou Elementele fotografiei […]

O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului

Odiseea peisajului: O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului dezvăluită

Aiest punct este peste a poza de tablou. Ista acoperă elementele de bază ale compoziției, redare, oscilatie de alb, ISO, diafragmă și iuteala obturatorului. Ingloba, de asemanat, o secțiune cu întrebări frecvente.

Opera Răspuns
O odisee a peisajului este o călătorie prin frumusețea naturală a pământului. Eventual fi o călătorie fizică, în oricine călătorești în locuri diferite și iaca peisajele din sarma mână. Sau candai fi o călătorie mai metaforică, în oricine explorezi peisajele minții și inimii tale.
Ce este a poza de tablou? A poza de tablou este arta decorativa; arta decorativa de a prinde frumusețea lumii naturale. Eventual fi un gen militarist de stăpânit, dar este și cineva asupra cele mai pline de satisfacții. A poza de tablou candai fi folosită asupra a cerceta frumusețea planetei noastre, asupra a absorbi pe alții și asupra a pricinui un emotie de consternare și consternare.
Elementele fotografiei de tablou Elementele fotografiei de tablou sunt aceleași cu elementele oricărui alt tip de poza: lumină, compoziție și actiune. Cu toate acestea, există câteva invatatura suplimentare oricine sunt specifice fotografiei de tablou, cum ar fi binoclu, piedica și ambianta.
Compoziție în a poza de tablou Compoziția este cineva asupra cele mai importante invatatura ale fotografiei de tablou. Valoare absoluta în oricine compuți imaginea candai a se indrepta sau biserica a poza. Există o insiruire de tehnici de compoziție diferite pe oricine le puteți ajuta asupra a pricinui fotografii de tablou atractive din a sosi de fason vizual.
Expunerea în a poza de tablou Expunerea este un alt compozitie mare al fotografiei de tablou. Expunerea imaginii dvs. determină cât de luminoasă sau întunecată este. Există o insiruire de factori diferiți oricine afectează expunerea, cum ar fi sulfura de zinc, iuteala obturatorului și ISO.

Odiseea peisajului: O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului dezvăluită

II. Ce este a poza de tablou?

A poza de tablou este arta decorativa; arta decorativa de a prinde frumusețea peisajelor naturale. Eventual contine fiesce, de la munți și păduri până la plaje și deșerturi. Fotografii de tablou folosesc deseori un fotoobiectiv cu unghet amplu asupra a prinde vastitatea peisajului și deseori profită de condițiile dramatice de iluminare oricine pot apărea la răsăritul și apusul soarelui.

A poza de tablou candai fi un gen militarist de stăpânit, dar este și cineva asupra cele mai pline de satisfacții. Când capturați o poza frumoasă de tablou, o puteți împărtăși altora și îi puteți absorbi să aprecieze lumea naturală.

III. Elementele fotografiei de tablou

Elementele fotografiei de tablou sunt componentele esențiale oricine alcătuiesc o poza de tablou de reusita. Aceste invatatura includ:

  • Opera
  • Compoziţie
  • Vizionar
  • Descriere
  • Balanța de alb
  • ISO
  • Unghiulatie
  • Repeziciune obturatorului

Cine asupra aceste invatatura joacă un rol mare în crearea unei fotografii de tablou atrăgătoare și de animozitate vizual. Înțelegând și controlând aceste invatatura, puteți a aromi a poza de tablou la nivelul următor.

Odiseea peisajului: O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului dezvăluită

IV. Compoziție în a poza de tablou

Compoziția este cineva asupra cele mai importante invatatura ale fotografiei de tablou. Este valoare absoluta în oricine aranjați elementele fotografiei asupra a pricinui o vedere atrăgătoare și interesantă din a sosi de fason vizual. Există multe tehnici de compoziție diferite pe oricine le puteți ajuta, dar unele asupra cele mai comune includ:

  • Liniile principale: liniile principale sunt linii oricine conduc privirea privitorului prin poza. Pot fi linii naturale, cum ar fi un râu sau un deplasare, sau linii artificiale, cum ar fi un ocupat sau o clădire.
  • Concordanta: Simetria este un tip de chibzuire în oricine cele două jumătăți ale fotografiei sunt imagini în oglindă una ale celeilalte. Aceasta candai fi o tehnică de compoziție exceptional eficientă, dar candai fi și anevoie de indeplinit prezentabil.
  • Triunghiuri: triunghiurile sunt un aparat intens de compoziție oricine candai a compune un emotie de dramatism și barbatie în fotografiile tale.
  • Raportul de aur: Raportul de aur este un corelatie zodier oricine se găsește deseori în natură și artă. Este respectat costa plăcut din a sosi de fason placut și îl puteți ajuta asupra a pricinui compoziții atractive din a sosi de fason vizual în fotografiile dvs.
Ai văzut asta?  Ruinele urbane Trecutul și viitorul unui oraș

Pe lângă aceste tehnici de compoziție generale, există și unele tehnici de compoziție specifice oricine sunt unice asupra a poza de tablou. Acestea includ:

  • Vigilenta în prim-plan: adăugarea interesului în prim-plan la fotografiile dvs. candai a ajutora la crearea profunzimii și a interesului. Aiest stradanie se candai a se indrepta prin includerea unui alexina din prim-plan, cum ar fi un arborele-vietii sau o stâncă, sau folosind o adâncime mică de câmp asupra a a se sterge intaiul tocmai și tezauriza pe fond.
  • Spațiu periculos: spațiul periculos este regiune din poza oricine nu este ocupată de actiune. Eventual fi vechi asupra a pricinui un emotie de chibzuire și liniște în fotografiile tale.
  • Perspectivă: Binoclu este valoare absoluta în oricine afișați dimensiunea relativă a obiectelor din fotografiile dvs. Puteți ajuta binoclu asupra a pricinui un emotie de adâncime și distanță sau asupra antrena obiectele să pară mai acolea sau mai îndepărtate.

Compoziția este un actiune multitudine și în continuă evoluție, dar prin înțelegerea tehnicilor de compoziție de bază, puteți a compune fotografii de tablou mai atractive din a sosi de fason vizual și mai interesante.

Odiseea peisajului: O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului dezvăluită

V. Expunerea în a poza de tablou

Expunerea este cineva asupra cele mai importante invatatura ale fotografiei de tablou, ciuda determină cât de luminoasă sau întunecată va fi imaginea finală. Există trei factori principali oricine afectează expunerea: sulfura de zinc, iuteala obturatorului și ISO.

Sfalerit este dimensiunea deschiderii lentilei oricine a se incumeta trecerea luminii. O orificiu mai acut (număr f mai mic) lasă să pătrundă mai multă lumină, în anotimp ce o diafragmă mai îngustă (număr f mai acut) lasă mai puțină lumină.

Repeziciune obturatorului este interval de anotimp în oricine obturatorul este deslusit, expunând filmul sau senzorul la lumină. O viteză mai mică a obturatorului (viteză mai acut) îngheață mișcarea, în anotimp ce o viteză mai acut a obturatorului (viteză mai mică) estompează mișcarea.

ISO este sensibilitatea filmului sau a senzorului la lumină. O setare ISO mai acut a se indrepta imaginea mai luminoasă, dar crește și zgomotul.

Cel mai bun mod de a învăța cum să-ți expui fotografiile peisajului este să experimentezi cu diferite setări și să iaca ce rezultate obții. De asemanat, puteți cultiva un luminometru asupra a vă a ajutora să determinați setările corecte de redare.

Iată câteva sfaturi asupra a-ți reda fotografiile peisajului:

  • Utilizați un tripod asupra a vă menține camara stabilă asupra expuneri a intinde.
  • Înregistrați în marire RAW, conj încât să puteți a repara expunerea mai târziu în post-procesare.
  • Utilizați un svart galonat de desime neutră asupra a inabusi cantitatea de lumină oricine intră în fotoobiectiv. Aiest stradanie vă candai a ajutora să echilibrați expunerea asupra cer și prim-plan.
  • Încadrați-vă expunerile asupra a pleasca o gamă largă de expuneri, de la subexpus la supraexpus. Aiest stradanie vă va a propune mai multă maleabilitate apoi când editați fotografiile mai târziu.

Urmând aceste sfaturi, puteți învăța cum să vă expuneți fotografiile de tablou asupra rezultate uimitoare.

Odiseea peisajului: O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului dezvăluită

VI. Balanța de alb în a poza de tablou

Balanța de alb este procesul de localizare a temperaturii de boia a unei imagini, conj încât obiectele albe să pară albe. În a poza de tablou, este mare să obțineți echilibrul de alb prezentabil, ciuda candai a se sclifosi starea generală și senzația imaginii.

Există două moduri de conferi balansul de alb în a poza de tablou: fizic și instinctiv.

Balanța de alb manuală vă a se incumeta să reglați fierbinteala de boia a unei imagini după aspectul infometat. Impotriva antrena cest stradanie, puteți cultiva presetările asupra balansul de alb din camara dvs. sau puteți cultiva debarcader Kelvin asupra a seta fizic fierbinteala culorii.

Balanța de alb automată este setarea implicită asupra majoritatea camerelor și va a repara instinctiv fierbinteala de boia a unei imagini în funcție de luci ambientală. În anotimp ce balansul de alb instinctiv este de datina bun asupra fotografierea de zi cu zi, cateodata candai pricinui rezultate inexacte în a poza de tablou.

Ai văzut asta?  Minunile Naturii

Dacă fotografiați într-o scenă cu iluminare mixtă, cum ar fi o scenă cu lumină solară și umbră, candai fi indispensabil să utilizați balansul de alb fizic asupra a obține culori precise.

Iată câteva sfaturi asupra a obține echilibrul de alb prezentabil în a poza de tablou:

  • Utilizați un grup gri asupra a seta balansul de alb. Un grup gri este o bucată de tabla de boia neutră și candai fi vechi asupra a seta balansul de alb în camara dvs.
  • Filmați în marire RAW. Formatul RAW vă oferă mai multă maleabilitate asupra conferi balansul de alb în post-procesare.
  • Utilizați histograma asupra a vă a stapani balansul de alb. Histograma este un diagrama oricine arată distribuția tonurilor într-o vedere. Dacă histograma este înclinată intre stânga, imaginea este bolnavicios albastră. Dacă histograma este înclinată intre dreapta, imaginea este bolnavicios galbenă.

Urmând aceste sfaturi, puteți obține echilibrul de alb prezentabil în a poza de tablou și puteți a compune imagini oricine sunt precise și atractive din a sosi de fason vizual.

VII. ISO în a poza de tablou

ISO este o măsură a sensibilității senzorului unei camere la lumină. Cu cât ISO este mai acut, cu atât senzorul este mai simtitor la lumină și imaginea va fi mai luminoasă. Cu toate acestea, creșterea ISO crește și cantitatea de agitatie din vedere.

În a poza de tablou, este, în colectiv, cel mai aferim să utilizați o setare ISO scăzută asupra a a prezerva zgomotul. Cu toate acestea, există momente în oricine este cumva să fie neajuns să măriți ISO, cum ar fi apoi când fotografiați în lumină slabă sau când musai să înghețați mișcarea.

Când alegeți o setare ISO asupra a poza de tablou, musai să echilibrați drac unei imagini luminoase cu drac de a minimiza zgomotul. Un bun a sosi de culcare este să folosiți o setare ISO de sau 200. Dacă aveți neajuns de o vedere mai luminoasă, puteți crește setarea ISO, dar rețineți că cest stradanie va crește cantitatea de agitatie din vedere.

Iată câteva sfaturi asupra utilizarea ISO în a poza de tablou:

  • Utilizați o setare ISO scăzută ori de câte ori este cumva asupra a minimiza zgomotul.
  • Măriți setarea ISO anevoie apoi când musai să luminați imaginea sau să înghețați mișcarea.
  • Fiți conștienți de compromisul asupra luminozitatea imaginii și agitatie apoi când alegeți o setare ISO.
  • Experimentați cu diferite setări ISO asupra a găsi pe cea oricine funcționează cel mai aferim asupra condițiile dvs. specifice de pozare.

IX. Repeziciune obturatorului în a poza de tablou

Repeziciune obturatorului este interval de anotimp în oricine obturatorul este deslusit și se măsoară în secunde. Repeziciune obturatorului este cineva asupra cei mai importanți factori în determinarea modului în oricine va arăta o poza, ciuda controlează cât de multă lumină este capturată și cum este redată mișcarea.

În a poza de tablou, iuteala obturatorului este de datina folosită asupra a regla cantitatea de stergere a mișcării din vedere. O viteză mică a obturatorului va cuprinde ca consecvent mai multă stergere a mișcării, în anotimp ce o viteză acut a obturatorului va cuprinde ca consecvent mai puțină nelamu-rire a mișcării.

Alegerea vitezei de redare a spanzura de efectul infometat. De divinitate, o viteză mică a obturatorului candai fi utilizată asupra a pricinui o senzație de mișcare într-o poza, în anotimp ce o viteză acut a obturatorului candai fi folosită asupra a îngheța mișcarea.

Iată câteva sfaturi asupra a selectiona iuteala de redare potrivită asupra a poza de tablou:

* Luați în considerare iuteala subiectului în mișcare. Dacă subiectul se mișcă iutit, va a socoti să utilizați o viteză mai acut a obturatorului asupra a a prezerva estomparea mișcării.
* Luați în considerare cantitatea de lumină disponibilă. Dacă luci este slabă, va a socoti să utilizați o viteză mai mică a obturatorului asupra a acera mai multă lumină să ajungă la senzor.
* Experimentați cu diferite viteze de redare asupra a-si inchipui ce funcționează cel mai aferim asupra efectul infometat.

Iată câteva viteze comune ale obturatorului utilizate în a poza de tablou:

Ai văzut asta?  Frumusețea atemporală a naturii

* 1/4 secundă: aceasta este o viteză mică a obturatorului oricine candai fi folosită asupra a pricinui o senzație de mișcare într-o poza.
* 1/8 secundă: Aceasta este o viteză de declanșare puțin mai acut oricine candai fi folosită și asupra a pricinui un emotie de mișcare.
* 1/15 secundă: Aceasta este o viteză rapidă a obturatorului oricine candai fi folosită asupra a îngheța mișcarea.
* 1/secundă: Aceasta este o viteză de declanșare puțin mai mică, oricine candai fi folosită și asupra a îngheța mișcarea.
* 1/secundă: Aceasta este o viteză exceptional acut a obturatorului oricine candai fi folosită asupra a îngheța exact și cea mai rapidă mișcare.

Cel mai bun mod de a învăța cum să folosești iuteala obturatorului în a poza de tablou este să experimentezi cu viteze diferite și să iaca ce rezultate obții. De asemanat, puteți a se cultiva cărți și articole pe cest actiune și puteți urmări tutoriale online.

IX. Repeziciune obturatorului în a poza de tablou

Repeziciune obturatorului este interval de anotimp în oricine obturatorul este deslusit și se măsoară în secunde. Repeziciune obturatorului pe oricine o utilizați va a se sclifosi imaginea finală în mai multe moduri.

În intaiul rând, iuteala obturatorului va a se sclifosi cantitatea de stergere a mișcării din vedere. Dacă utilizați o viteză mică a obturatorului, obiectele în mișcare vor apărea neclare. Ista candai fi un consecinta folositor asupra capturarea cascadelor sau a altor ape în mișcare, dar candai fi și o problemă dacă doriți să înghețați mișcarea unui actiune.

În al doilea rând, iuteala obturatorului va a se sclifosi adâncimea câmpului. Adâncimea câmpului este intervalul de distanțe în fața camerei oricine sunt focalizate. O viteză acut a obturatorului va pricinui o adâncime mică de câmp, în anotimp ce o viteză mică a obturatorului va pricinui o adâncime adâncă de câmp.

În cele din urmă, iuteala obturatorului va a se sclifosi cantitatea de lumină oricine este înregistrată de cameră. O viteză mai acut a obturatorului vă va a se incumeta să utilizați o setare ISO mai mică și o diafragmă mai mică, ceea ce va a aromi la o vedere mai luminoasă.

Apoi când alegeți o viteză de redare asupra a poza de tablou, musai să luați în considerare următorii factori:

  • Cantitatea de stergere a mișcării pe oricine o doriți în vedere.
  • Adâncimea de câmp pe oricine o doriți.
  • Cantitatea de lumină disponibilă.

Odată ce ați luat în considerare acești factori, puteți selectiona o viteză a obturatorului oricine vă va a propune rezultatele dorite.

Iată câteva sfaturi asupra utilizarea vitezei obturatorului în a poza de tablou:

  • Utilizați o viteză acut a obturatorului asupra a îngheța mișcarea obiectelor în mișcare.
  • Utilizați o viteză mică a obturatorului asupra a pricinui nelamu-rire în mișcare.
  • Utilizați o orificiu acut și o viteză acut a obturatorului asupra a pricinui o adâncime mică de câmp.
  • Utilizați o orificiu mică și o viteză mică a obturatorului asupra a pricinui o adâncime profundă a câmpului.
  • Reglați iuteala obturatorului asupra a a echilibra modificările cantității de lumină.

Înțelegând valoare absoluta în oricine iuteala obturatorului afectează imaginea finală, o puteți ajuta asupra a pricinui fotografii de tablou uimitoare.

Î: Oricine este cea mai bună cameră asupra a poza de tablou?

R: Nu există un răspuns incomparabil la această întrebare, ciuda cea mai bună cameră asupra a poza de tablou va a spanzura de isprava și bugetul dumneavoastră individuale. Cu toate acestea, unele asupra cele mai bune camere asupra a poza de tablou includ Nikon D850, Cantare EOS 5D Mark IV și Sony α7R III.

Î: Oricine este cel mai bun fotoobiectiv asupra a poza de tablou?

R: Cel mai bun fotoobiectiv asupra a poza de tablou va a spanzura de isprava și bugetul dumneavoastră individuale. Cu toate acestea, unele asupra cele mai bune obiective asupra a poza de tablou includ Nikon 24-70mm f/2.8, Cantare EF 24-105mm f/4L IS II USM și Sony FE 24-70mm f/2.8 GM.

Î: Oricine este cel mai bun ocazie al zilei asupra a a poza peisaje?

R: Cel mai bun ocazie al zilei asupra a a poza peisaje va a spanzura de locația specifică și de efectul infometat. Cu toate acestea, unele asupra cele mai bune momente ale zilei asupra a a poza peisaje includ răsăritul, apusul și ora de aur.

Anton Constantin este un pasionat de scris și cercetare, cu o vastă experiență în crearea de conținut online. Cu o abordare practică și atentă la detalii, el își dedică timpul pentru a explora subiecte variate și a împărtăși cunoștințele acumulate cu cititorii săi. Prin blogul său, Anton dorește să aducă valoare prin informații utile și relevante, contribuind la educarea și informarea comunității online.

  • Toplam 155 Yazı
  • Toplam 0 Yorum
Benzer Yazılar

Realitatea virtuală Viitorul proiectării peisajului

Peisajul o lună önce

İçindekilerExemple de proiecte de design peisagistic în adevar virtualăÎntrebări frecventeII. Ce este designul peisajului?III. Ce este realitatea virtuală?IV. Ce este peisajul digital?V. Cum sunt legate designul peisajului, realitatea virtuală și peisajul digital?VI. Beneficiile utilizării realității virtuale contra designul peisajuluiVII. Provocări ale utilizării realității virtuale contra designul peisajuluiCum să utilizați realitatea virtuală contra designul peisajuluiIX. Exemple de proiecte de design peisagistic în adevar virtuală Tărâmuri virtuale: Designul peisajului în lumea digitală Designul peisajului este arta decorativa; arta decorativa de a pricinui spații exterioare oricine sunt atât funcționale, cât și plăcute din a prinde de chip frumos. Realitatea virtuală (VR) este o ipocrizie generată de calculator electronic oricine a se incumeta utilizatorilor să interacționeze cu un ambianta tridimensional. Peisajul digital este un tip de artă digitală oricine recreează peisaje naturale sau create de om. Designul peisajului, realitatea virtuală și peisajul digital sunt toate strâns legate. VR candai fi uzitat contra a pricinui […]

O călătorie vizuală prin frumusețea Pământului

Peisajul 2 luni önce

İçindekilerII. Ce este a poza de scena?III. Elementele fotografiei de scenaIV. Compoziție în a poza de scenaV. Expunerea în a poza de scenaVI. Balanța de alb în a poza de scenaVII. ISO în a poza de scenaIX. Celeritate obturatorului în a poza de scenaIX. Celeritate obturatorului în a poza de scena Iest editorial este spre a poza de scena. Asta acoperă elementele de bază ale compoziției, descriptie, oscilare de alb, ISO, diafragmă și repeziciune obturatorului. Contine, de apropiat, o secțiune cu întrebări frecvente. Opera Răspuns O odisee a peisajului este o călătorie prin frumusețea naturală a pământului. Candai fi o călătorie fizică, în cine călătorești în locuri diferite și iata peisajele din tenie mână. Sau eventual fi o călătorie mai metaforică, în cine explorezi peisajele minții și inimii tale. Ce este a poza de scena? A poza de scena este maiestrie de a prinde frumusețea lumii naturale. Candai fi un […]

7 minuni naturale ale lumii care te vor inspira

Peisajul 2 luni önce

İçindekilerCele 7 minuni ale lumiiSfaturi de călătorie spre a examina minunile lumiiSfaturi spre a poza de vedere spre a a o lua minunile lumiiCitate inspirate spre minunile lumiiII. Cele 7 minuni ale lumiiII. Cele 7 minuni ale lumiiIV. Sfaturi spre a poza de vedere spre a a o lua minunile lumiiV. Citate inspirate spre minunile lumiiVI. Fapte spre natură spre minunile lumiiVII. Eforturi de pastrare spre minunile lumiiÎntrebări și răspunsurile lor spre minunile lumiiIX. Minunile lumii: o călătorie dupa peisaje uluitoare(*7*) Minunile lumii sunt repere naturale și create de om care au proin admirate de secole spre frumusețea, unicitatea și semnificația lor istorică. De la stâncile falnice din Machu Picchu până la Marea Barieră de Corali, aceste locuri oferă o cautatura peste minunilor planetei noastre și ne inspiră să călătorim și să explorăm. Iest pont vă va calma într-o călătorie dupa unele inde cele mai uluitoare peisaje de pe pământ. […]

0 Yorum

Yorum Yaz

Rastgele