Iest editorial este spre a poza de scena. Asta acoperă elementele de bază ale compoziției, descriptie, oscilare de alb, ISO, diafragmă și repeziciune obturatorului. Contine, de apropiat, o secțiune cu întrebări frecvente.
Opera | Răspuns |
---|---|
O odisee a peisajului este o călătorie prin frumusețea naturală a pământului. Candai fi o călătorie fizică, în cine călătorești în locuri diferite și iata peisajele din tenie mână. Sau eventual fi o călătorie mai metaforică, în cine explorezi peisajele minții și inimii tale. | |
Ce este a poza de scena? | A poza de scena este maiestrie de a prinde frumusețea lumii naturale. Candai fi un gen militarist de stăpânit, dar este și cinevasilea catre cele mai pline de satisfacții. A poza de scena eventual fi folosită contra a a examina frumusețea planetei noastre, contra a aspira pe alții și contra a cauza un emotie de consternare și consternare. |
Elementele fotografiei de scena | Elementele fotografiei de scena sunt aceleași cu elementele oricărui alt tip de poza: lumină, compoziție și operatie. Cu toate acestea, există câteva pregatire suplimentare cine sunt specifice fotografiei de scena, cum ar fi binoclu, proptar și anturaj. |
Compoziție în a poza de scena | Compoziția este cinevasilea catre cele mai importante pregatire ale fotografiei de scena. Valoare absoluta în cine compuți imaginea eventual deveni sau casa Domnului a poza. Există o succedare de tehnici de compoziție diferite pe cine le puteți aplica contra a cauza fotografii de scena atractive din conveni de fizionomie vizual. |
Expunerea în a poza de scena | Expunerea este un alt alcatuire evident al fotografiei de scena. Expunerea imaginii dvs. determină cât de luminoasă sau întunecată este. Există o succedare de factori diferiți cine afectează expunerea, cum ar fi sfalerit, repeziciune obturatorului și ISO. |
II. Ce este a poza de scena?
A poza de scena este maiestrie de a prinde frumusețea peisajelor naturale. Candai cuprinde fiesce, de la munți și păduri până la plaje și deșerturi. Fotografii de scena folosesc adeseori un fotoobiectiv cu cotlon amanuntit contra a prinde vastitatea peisajului și adeseori profită de condițiile dramatice de iluminare cine pot apărea la răsăritul și apusul soarelui.
A poza de scena eventual fi un gen militarist de stăpânit, dar este și cinevasilea catre cele mai pline de satisfacții. Când capturați o poza frumoasă de scena, o puteți împărtăși altora și îi puteți aspira să aprecieze lumea naturală.
III. Elementele fotografiei de scena
Elementele fotografiei de scena sunt componentele esențiale cine alcătuiesc o poza de scena de audienta. Aceste pregatire includ:
- Opera
- Compoziţie
- Inspirat
- Zugravire
- Balanța de alb
- ISO
- Gaura
- Celeritate obturatorului
Orisicine catre aceste pregatire joacă un rol evident în crearea unei fotografii de scena atrăgătoare și de cearta vizual. Înțelegând și controlând aceste pregatire, puteți linisti a poza de scena la nivelul următor.
IV. Compoziție în a poza de scena
Compoziția este cinevasilea catre cele mai importante pregatire ale fotografiei de scena. Este valoare absoluta în cine aranjați elementele fotografiei contra a cauza o vedere atrăgătoare și interesantă din conveni de fizionomie vizual. Există multe tehnici de compoziție diferite pe cine le puteți aplica, dar unele catre cele mai comune includ:
- Liniile principale: liniile principale sunt linii cine conduc privirea privitorului prin poza. Pot fi linii naturale, cum ar fi un râu sau un calatorie, sau linii artificiale, cum ar fi un prins sau o clădire.
- Potrivire: Simetria este un tip de chibzuiala în cine cele două jumătăți ale fotografiei sunt imagini în oglindă una ale celeilalte. Aceasta eventual fi o tehnică de compoziție extraordinar eficientă, dar eventual fi și sichis de implinit tare.
- Triunghiuri: triunghiurile sunt un masina suparator de compoziție cine eventual a intocmi un emotie de dramatism și barbatie în fotografiile tale.
- Raportul de aur: Raportul de aur este un corelatie zodier cine se găsește adeseori în natură și artă. Este respectat a pretui plăcut din conveni de fizionomie placut și îl puteți aplica contra a cauza compoziții atractive din conveni de fizionomie vizual în fotografiile dvs.
Pe lângă aceste tehnici de compoziție generale, există și unele tehnici de compoziție specifice cine sunt unice contra a poza de scena. Acestea includ:
- Atentie în prim-plan: adăugarea interesului în prim-plan la fotografiile dvs. eventual a sustine la crearea profunzimii și a interesului. Iest vrednicie se eventual deveni prin includerea unui alexina din prim-plan, cum ar fi un tuia sau o stâncă, sau folosind o adâncime mică de câmp contra a voala intaiul deopotriva și a aduna pe fond.
- Spațiu periculos: spațiul periculos este regiune din poza cine nu este ocupată de operatie. Candai fi intrebuintat contra a cauza un emotie de chibzuiala și liniște în fotografiile tale.
- Perspectivă: Binoclu este valoare absoluta în cine afișați dimensiunea relativă a obiectelor din fotografiile dvs. Puteți aplica binoclu contra a cauza un emotie de adâncime și distanță sau contra aprinde obiectele să pară mai acolea sau mai îndepărtate.
Compoziția este un operatie polilateral și în continuă evoluție, dar prin înțelegerea tehnicilor de compoziție de bază, puteți a intocmi fotografii de scena mai atractive din conveni de fizionomie vizual și mai interesante.
V. Expunerea în a poza de scena
Expunerea este cinevasilea catre cele mai importante pregatire ale fotografiei de scena, cand determină cât de luminoasă sau întunecată va fi imaginea finală. Există trei factori principali cine afectează expunerea: sfalerit, repeziciune obturatorului și ISO.
Sfalerit este dimensiunea deschiderii lentilei cine a pofti trecerea luminii. O gaura mai inalt (număr f mai mic) lasă să pătrundă mai multă lumină, în sezon ce o diafragmă mai îngustă (număr f mai inalt) lasă mai puțină lumină.
Celeritate obturatorului este durata de sezon în cine obturatorul este adevarat, expunând filmul sau senzorul la lumină. O viteză mai mică a obturatorului (viteză mai inalt) îngheață mișcarea, în sezon ce o viteză mai inalt a obturatorului (viteză mai mică) estompează mișcarea.
ISO este sensibilitatea filmului sau a senzorului la lumină. O setare ISO mai inalt deveni imaginea mai luminoasă, dar crește și zgomotul.
Cel mai bun mod de a învăța cum să-ți expui fotografiile peisajului este să experimentezi cu diferite setări și să iata ce rezultate obții. De apropiat, puteți destoinicie un luminometru contra a vă a sustine să determinați setările corecte de descriptie.
Iată câteva sfaturi contra a-ți zugravi fotografiile peisajului:
- Utilizați un tripod contra a vă menține camara stabilă contra expuneri a aseza.
- Înregistrați în marie RAW, asadar încât să puteți a repara expunerea mai târziu în post-procesare.
- Utilizați un svart galonat de desime neutră contra a rezuma cantitatea de lumină cine intră în fotoobiectiv. Iest vrednicie vă eventual a sustine să echilibrați expunerea catre cer și prim-plan.
- Încadrați-vă expunerile contra a a prinde o gamă largă de expuneri, de la subexpus la supraexpus. Iest vrednicie vă va a prezenta mai multă maleabilitate apoi când editați fotografiile mai târziu.
Urmând aceste sfaturi, puteți învăța cum să vă expuneți fotografiile de scena contra rezultate uimitoare.
VI. Balanța de alb în a poza de scena
Balanța de alb este procesul de aclimatizare a temperaturii de fard a unei imagini, asadar încât obiectele albe să pară albe. În a poza de scena, este evident să obțineți echilibrul de alb tare, cand eventual intrista starea generală și senzația imaginii.
Există două moduri de conferi balansul de alb în a poza de scena: fizic și reflex.
Balanța de alb manuală vă a pofti să reglați calduri de fard a unei imagini după aspectul avid. Inspre aprinde cest vrednicie, puteți destoinicie presetările contra balansul de alb din camara dvs. sau puteți destoinicie ambarcader Kelvin contra a seta fizic calduri culorii.
Balanța de alb automată este setarea implicită contra majoritatea camerelor și va a repara reflex calduri de fard a unei imagini în funcție de straluci ambientală. În sezon ce balansul de alb reflex este de cutuma bun contra fotografierea de zi cu zi, aorea eventual nazari rezultate inexacte în a poza de scena.
Dacă fotografiați într-o scenă cu iluminare mixtă, cum ar fi o scenă cu lumină solară și umbră, eventual fi nedispensabil să utilizați balansul de alb fizic contra a obține culori precise.
Iată câteva sfaturi contra a obține echilibrul de alb tare în a poza de scena:
- Utilizați un droaie gri contra a seta balansul de alb. Un droaie gri este o bucată de mucava de fard neutră și eventual fi intrebuintat contra a seta balansul de alb în camara dvs.
- Filmați în marie RAW. Formatul RAW vă oferă mai multă maleabilitate contra conferi balansul de alb în post-procesare.
- Utilizați histograma contra a vă a comanda balansul de alb. Histograma este un diagrama cine arată distribuția tonurilor într-o vedere. Dacă histograma este înclinată intre stânga, imaginea este excesiv albastră. Dacă histograma este înclinată intre dreapta, imaginea este excesiv galbenă.
Urmând aceste sfaturi, puteți obține echilibrul de alb tare în a poza de scena și puteți a intocmi imagini cine sunt precise și atractive din conveni de fizionomie vizual.
VII. ISO în a poza de scena
ISO este o măsură a sensibilității senzorului unei camere la lumină. Cu cât ISO este mai inalt, cu atât senzorul este mai simtitor la lumină și imaginea va fi mai luminoasă. Cu toate acestea, creșterea ISO crește și cantitatea de fior din vedere.
În a poza de scena, este, în ansamblu, cel mai aferim să utilizați o setare ISO scăzută contra a a obladui zgomotul. Cu toate acestea, există momente în cine este eventual să fie dificultate să măriți ISO, cum ar fi apoi când fotografiați în lumină slabă sau când mortis să înghețați mișcarea.
Când alegeți o setare ISO contra a poza de scena, mortis să echilibrați naiba unei imagini luminoase cu naiba de a minimiza zgomotul. Un bun conveni de culcare este să folosiți o setare ISO de sau 200. Dacă aveți dificultate de o vedere mai luminoasă, puteți crește setarea ISO, dar rețineți că cest vrednicie va crește cantitatea de fior din vedere.
Iată câteva sfaturi contra utilizarea ISO în a poza de scena:
- Utilizați o setare ISO scăzută ori de câte ori este eventual contra a minimiza zgomotul.
- Măriți setarea ISO greu apoi când mortis să luminați imaginea sau să înghețați mișcarea.
- Fiți conștienți de compromisul catre luminozitatea imaginii și fior apoi când alegeți o setare ISO.
- Experimentați cu diferite setări ISO contra a găsi pe cea cine funcționează cel mai aferim contra condițiile dvs. specifice de pozare.
IX. Celeritate obturatorului în a poza de scena
Celeritate obturatorului este durata de sezon în cine obturatorul este adevarat și se măsoară în secunde. Celeritate obturatorului este cinevasilea catre cei mai importanți factori în determinarea modului în cine va arăta o poza, cand controlează cât de multă lumină este capturată și cum este redată mișcarea.
În a poza de scena, repeziciune obturatorului este de cutuma folosită contra ordona cantitatea de stergere a mișcării din vedere. O viteză mică a obturatorului va covarsi ca urma mai multă stergere a mișcării, în sezon ce o viteză inalt a obturatorului va covarsi ca urma mai puțină incurcatura a mișcării.
Alegerea vitezei de descriptie a spanzura de efectul avid. De divinitate, o viteză mică a obturatorului eventual fi utilizată contra a cauza o senzație de mișcare într-o poza, în sezon ce o viteză inalt a obturatorului eventual fi folosită contra a îngheța mișcarea.
Iată câteva sfaturi contra a selectiona repeziciune de descriptie potrivită contra a poza de scena:
* Luați în considerare repeziciune subiectului în mișcare. Dacă subiectul se mișcă iutit, va uita să utilizați o viteză mai inalt a obturatorului contra a a obladui estomparea mișcării.
* Luați în considerare cantitatea de lumină disponibilă. Dacă straluci este slabă, va uita să utilizați o viteză mai mică a obturatorului contra astepta mai multă lumină să ajungă la senzor.
* Experimentați cu diferite viteze de descriptie contra preconiza ce funcționează cel mai aferim contra efectul avid.
Iată câteva viteze comune ale obturatorului utilizate în a poza de scena:
* 1/4 secundă: aceasta este o viteză mică a obturatorului cine eventual fi folosită contra a cauza o senzație de mișcare într-o poza.
* 1/8 secundă: Aceasta este o viteză de declanșare puțin mai inalt cine eventual fi folosită și contra a cauza un emotie de mișcare.
* 1/15 secundă: Aceasta este o viteză rapidă a obturatorului cine eventual fi folosită contra a îngheța mișcarea.
* 1/secundă: Aceasta este o viteză de declanșare puțin mai mică, cine eventual fi folosită și contra a îngheța mișcarea.
* 1/secundă: Aceasta este o viteză extraordinar inalt a obturatorului cine eventual fi folosită contra a îngheța spalatel și cea mai rapidă mișcare.
Cel mai bun mod de a învăța cum să folosești repeziciune obturatorului în a poza de scena este să experimentezi cu viteze diferite și să iata ce rezultate obții. De apropiat, puteți a spune cărți și articole pe cest operatie și puteți urmări tutoriale online.
IX. Celeritate obturatorului în a poza de scena
Celeritate obturatorului este durata de sezon în cine obturatorul este adevarat și se măsoară în secunde. Celeritate obturatorului pe cine o utilizați va intrista imaginea finală în mai multe moduri.
În intaiul rând, repeziciune obturatorului va intrista cantitatea de stergere a mișcării din vedere. Dacă utilizați o viteză mică a obturatorului, obiectele în mișcare vor apărea neclare. Asta eventual fi un repercusiune eficace contra capturarea cascadelor sau a altor ape în mișcare, dar eventual fi și o problemă dacă doriți să înghețați mișcarea unui operatie.
În al doilea rând, repeziciune obturatorului va intrista adâncimea câmpului. Adâncimea câmpului este intervalul de distanțe în fața camerei cine sunt focalizate. O viteză inalt a obturatorului va nazari o adâncime mică de câmp, în sezon ce o viteză mică a obturatorului va nazari o adâncime adâncă de câmp.
În cele din urmă, repeziciune obturatorului va intrista cantitatea de lumină cine este înregistrată de cameră. O viteză mai inalt a obturatorului vă va a pofti să utilizați o setare ISO mai mică și o diafragmă mai mică, ceea ce va linisti la o vedere mai luminoasă.
Apoi când alegeți o viteză de descriptie contra a poza de scena, mortis să luați în considerare următorii factori:
- Cantitatea de stergere a mișcării pe cine o doriți în vedere.
- Adâncimea de câmp pe cine o doriți.
- Cantitatea de lumină disponibilă.
Odată ce ați luat în considerare acești factori, puteți selectiona o viteză a obturatorului cine vă va a prezenta rezultatele dorite.
Iată câteva sfaturi contra utilizarea vitezei obturatorului în a poza de scena:
- Utilizați o viteză inalt a obturatorului contra a îngheța mișcarea obiectelor în mișcare.
- Utilizați o viteză mică a obturatorului contra a cauza incurcatura în mișcare.
- Utilizați o gaura inalt și o viteză inalt a obturatorului contra a cauza o adâncime mică de câmp.
- Utilizați o gaura mică și o viteză mică a obturatorului contra a cauza o adâncime profundă a câmpului.
- Reglați repeziciune obturatorului contra a a pondera modificările cantității de lumină.
Înțelegând valoare absoluta în cine repeziciune obturatorului afectează imaginea finală, o puteți aplica contra a cauza fotografii de scena uimitoare.
Î: Oricare este cea mai bună cameră contra a poza de scena?
R: Nu există un răspuns incomparabil la această întrebare, cand cea mai bună cameră contra a poza de scena va a spanzura de isprava și bugetul dumneavoastră individuale. Cu toate acestea, unele catre cele mai bune camere contra a poza de scena includ Nikon D850, Lege EOS 5D Mark IV și Sony α7R III.
Î: Oricare este cel mai bun fotoobiectiv contra a poza de scena?
R: Cel mai bun fotoobiectiv contra a poza de scena va a spanzura de isprava și bugetul dumneavoastră individuale. Cu toate acestea, unele catre cele mai bune obiective contra a poza de scena includ Nikon 24-70mm f/2.8, Lege EF 24-105mm f/4L IS II USM și Sony FE 24-70mm f/2.8 GM.
Î: Oricare este cel mai bun ocazie al zilei contra a a poza peisaje?
R: Cel mai bun ocazie al zilei contra a a poza peisaje va a spanzura de locația specifică și de efectul avid. Cu toate acestea, unele catre cele mai bune momente ale zilei contra a a poza peisaje includ răsăritul, apusul și ora de aur.
0 Yorum