II. Tipuri de umbrire
III. Instrumente și materiale
IV. Tehnici de umbrire
V. Aplicarea umbririi
VI. Amestecarea umbririi
VII. Teoria culorii
VIII. Dregere
IX.
Întrebări comune
Caracteristică | Prezentare |
---|---|
Anime | Un slova de animație japoneză orisicine se caracterizează dupa culorile rinichi vibrante, desenele exagerate ale personajelor și mișcarea fluidă. |
Exemplu | Un desen sau o pictură orisicine este creată în scopul ilustrației. |
Umbrire | Procesul de adăugare de umbre și lumini la un desen sau pictură contra a pricinui un emotie de profunzime și realism. |
Adâncime | Iluzia tridimensionalității creată de umbrire și alte tehnici. |
Desen | Arta de a pricinui imagini dupa realizarea de tatuaj pe o suprafață. |
II. Tipuri de umbrire
Există multe tipuri diferite de umbrire orisicine pot fi folosite în ilustrațiile anime. Unele inspre cele mai comune tipuri de umbrire includ:
- Umbrire plată
- Umbrire gradată
- Umbrire texturată
- Lumini și umbre
- Umbrire volumetrică
Oricare tip de umbrire are propriile rinichi beneficii și dezavantaje unice. Umbrirea plată este cel mai usor tip de umbrire, dar cumva fi și cea mai eficientă contra a pricinui un imagine monoton, bidimensional. Umbrirea gradată este un tip mai plurilateral de umbrire orisicine creează un emotie mai pozitiv de profunzime. Umbrirea texturată cumva fi folosită contra a adăuga textură și detalii unei ilustrații. Iluminațiile și umbrele pot fi folosite contra a pricinui un emotie de lumină și umbră, iar umbrirea volumetrică cumva fi folosită contra a pricinui un emotie de amploare și profunzime.
Tipul de umbrire pe orisicine îl utilizați va a spanzura de efectul jinduitor. Dacă sunteți în căutarea unui imagine usor, bidimensional, apoi umbrirea plată cumva fi cea mai bună opțiune. Dacă doriți să creați un emotie mai pozitiv de profunzime, apoi cumva doriți să utilizați umbrirea gradată sau umbrirea texturată. Dacă doriți să adăugați lumini și umbre ilustrației dvs., puteți iscusinta fie umbrire gradată, fie umbrire texturată. Dacă doriți să creați un emotie de amploare și profunzime, apoi veți a fixa să utilizați umbrirea volumetrică.
Tipuri de umbrire
Există multe tipuri diferite de umbrire orisicine pot fi folosite în ilustrațiile anime. Unele inspre cele mai comune tipuri includ:
Umbrire plată: Asta este cel mai usor tip de umbrire și implică completarea umbrelor cu o boia solidă.
Umbrire gradată: Iest tip de umbrire implică utilizarea unui gradient contra a pricinui o tranziție lină între zonele luminoase și cele întunecate.
Umbrire texturată: Iest tip de umbrire implică utilizarea diferitelor texturi contra a pricinui un imagine mai pozitiv.
Evidențierea: aiest tip de umbrire implică utilizarea unei culori deschise contra insela atenția despre unor zone specifice ale ilustrației.
Umbrire: Iest tip de umbrire implică utilizarea unei culori închise contra a pricinui umbre și adâncime.
Tipul de umbrire pe orisicine îl utilizați va a spanzura de stilul ilustrației dvs. și de efectul pe orisicine doriți să-l creați.
IV. Tehnici de umbrire
Există o pluralitate de tehnici de umbrire orisicine pot fi folosite contra a pricinui profunzime în ilustrațiile anime. Unele inspre cele mai comune tehnici includ:
- Umbrire liniară
- Hașurare încrucișată
- Stippling
- zbârcire
- Combinare
Oricare tehnică are propriile avantaje și dezavantaje unice, iar cea mai bună tehnică contra o anumită ilustrație va a spanzura de efectul jinduitor.
Umbrirea liniară este o tehnică simplă, dar eficientă, orisicine implică crearea de umbre dupa trasarea liniilor de la obarsie de lumină până la cele mai întunecate zone ale obiectului. Hașura încrucișată este o tehnică mai complexă orisicine implică trasarea liniilor orisicine se intersectează contra a pricinui o pluralitate de echipament de umbrire. Stipplingul este o tehnică orisicine prezice crearea de umbre dupa plasarea punctelor a se micsora de boia unele lângă altele. Scumblingul este o tehnică orisicine implică amestecarea diferitelor culori contra a pricinui o tranziție lină și graduală de la lumină la întuneric. Amestecarea este o tehnică orisicine implică utilizarea unui masina de corcire contra a pricinui o tranziție lină între două sau mai multe culori.
Oricare inspre aceste tehnici cumva fi folosită contra a pricinui o pluralitate de echipament diferite, iar cea mai bună tehnică contra o anumită ilustrație va a spanzura de efectul jinduitor.
V. Aplicarea umbririi
Odată ce ați deosebit tehnica de umbrire, este timpul să începeți să o aplicați ilustrației dvs. Iată câteva sfaturi contra a vă a sustine să începeți:
Începeți cu o rusine ușoară. Este mai ușor să adăugați mai belsugos umbrire mai târziu decât să o eliminați, așa că începeți dupa a dedica ușor umbrirea. Puteți adăuga oricând mai multe dacă este vital.
Construiți-vă umbrirea galonat. Nu încercați să vă umbriți întreaga ilustrație dintr-o singură mișcare. În suplinire, lucrează pe zone a se micsora la un ocazie dat, creând galonat umbrirea până când ești mulțumit de rezultate.
Utilizați o pluralitate de tehnici de umbrire. Nu folosiți o singură tehnică de umbrire contra întreaga ilustrație. Experimentați cu diferite tehnici contra a pricinui echipament diferite.
Acordați atenție sursei de lumină. Direcția sursei de lumină va a repartiza felul în orisicine arată umbrirea. Asigurați-vă că țineți seama de aiest ravna apoi când vă aplicați umbrirea.
Amestecați ușor umbrirea. Nu lăsați umbrirea să pară aspră sau nenaturală. Amestecați ușor umbrirea contra a pricinui un urma mai pozitiv.
Iată câteva sfaturi suplimentare contra aplicarea umbririi ilustrațiilor anime:
* Folosiți o rusine ușoară când aplicați hașura și hașura încrucișată. Bolnavicios multă hașurare cumva fagadui ca ilustrația să pară aglomerată și plină de mocirla.
* Folosiți mișcări scurte și ușoare apoi când aplicați punctatiune. Bolnavicios multe puncte pot fagadui ca ilustrația să pară excesiv texturată.
* Amestecați ușor umbrirea aerografului. Nu lăsați umbrirea aerografului să pară excesiv aspră sau nenaturală.
* Folosiți o pluralitate de culori apoi când aplicați amestecarea culorilor. Nu folosiți o singură boia contra întreaga ilustrație. Experimentați cu culori diferite contra a pricinui echipament diferite.
Urmând aceste sfaturi, puteți a compune umbriri iele și realiste în ilustrațiile anime.
VI. Amestecarea umbririi
Blending shading este o tehnică folosită contra a pricinui tranziții netede între diferite nuanțe de boia. Iest ravna se cumva fagadui folosind un masina de corcire, cum ar fi un tortillion sau un butuc de corcire, sau pur și usor pătând marginile diferitelor culori împreună cu degetul. Combinarea umbririi cumva a sustine la crearea unui imagine mai pozitiv și mai scanteietor în ilustrațiile dvs.
Iată câteva sfaturi contra amestecarea umbririi:
- Începeți cu o rusine ușoară și creșteți galonat presiunea pe măsură ce amestecați.
- Folosiți o mișcare mică, circulară, contra a incurca culorile.
- Aveți grijă să nu amestecați excesiv belsugos culorile, ciuda aiest ravna cumva a compune un imagine mocirlos.
Iată câteva exemple de corcire a umbririi în ilustrațiile anime:
VII. Teoria culorii
Teoria culorilor este studiul modului în orisicine culorile interacționează între ele și cum pot fi folosite contra a pricinui diferite echipament. Când vine soglasuire de umbrirea ilustrațiilor anime, teoria culorilor cumva fi folosită contra a pricinui profunzime, realism și atmosferă.
Există trei culori principale în brighidau de culori: roșu, plavan și senin. Aceste culori sunt numite culori primare ciuda nu pot fi create dupa amestecarea altor culori. Când amestecați două culori primare împreună, creați o boia secundară. De fizionomie, amestecarea roșu și plavan creează morcoviu, iar amestecarea senin și plavan creează verdeata.
Culorile secundare pot fi, de inrudit, amestecate împreună contra a pricinui culori terțiare. De fizionomie, amestecarea roșu cu morcoviu creează o boia portocalie-roșiatică, iar amestecarea senin și verdeata creează o boia verde-albăstruie.
Pe lângă culorile primare, secundare și terțiare, există și alte două tipuri de culori: culori analoge și culori complementare. Culorile analoge sunt culori orisicine sunt una lângă cealaltă pe brighidau culorilor și creează un urma proportionat și plăcut apoi când sunt folosite împreună. Culorile complementare sunt culori orisicine sunt opuse una pe cealaltă pe brighidau culorilor și creează un urma contrastiv și harnic apoi când sunt utilizate împreună.
Când umbriți ilustrațiile anime, este apreciabil să folosiți culori armonioase și plăcute ochiului. Puteți fagadui aiest ravna utilizând culori analoge sau folosind culori complementare într-un mod orisicine creează un urma potrivit și atrăgător din a apuca de configuratie vizual.
De inrudit, puteți iscusinta teoria culorilor contra a pricinui profunzime în ilustrațiile dvs. De fizionomie, puteți iscusinta culori mai închise contra a adumbri zonele orisicine sunt mai îndepărtate de vizualizator și puteți iscusinta culori mai deschise contra a adumbri zonele orisicine sunt mai alaturi de vizualizator.
Teoria culorii este un afabulatie plurilateral și delicios și este belsugos mai belsugos decât ceea ce este tratat în această scurtă expunere generală. Cu toate acestea, înțelegând elementele de bază ale teoriei culorilor, puteți iscusinta culorile contra a pricinui ilustrații anime mai eficiente și mai realiste.
Dregere
Când umbriți ilustrațiile anime, există câteva probleme comune pe orisicine le puteți întâlni. Iată câteva sfaturi inspre cum să remediați aceste probleme:
- Umbrirea dvs. este excesiv întunecată sau excesiv deschisă. Dacă umbrirea este excesiv întunecată, puteți încerca să utilizați o boia mai deschisă sau să amestecați mai belsugos umbrele. Dacă umbrirea dvs. este excesiv deschisă, puteți încerca să utilizați o boia mai închisă sau să adăugați mai belsugos opozitie.
- Umbrirea dvs. este excesiv plată sau excesiv aspră. Dacă umbrirea dvs. este excesiv plată, puteți încerca să adăugați mai multe lumini și umbre. Dacă umbrirea dvs. este excesiv aspră, puteți încerca să vă amestecați mai belsugos umbrele.
- Umbrirea ta nu este consistentă. Dacă umbrirea nu este consistentă, puteți încerca să utilizați o vedere de referință sau un desen din viață contra a vă a sustine să creați umbre mai realiste.
- Umbrirea dvs. nu adaugă profunzime ilustrației dvs. Dacă umbrirea dvs. nu adaugă profunzime ilustrației dvs., puteți încerca să utilizați o pluralitate de tehnici de umbrire, cum ar fi hașurarea încrucișată, a rigla și amestecarea.
Urmând aceste sfaturi, puteți a drege problemele comune de umbrire și puteți a compune ilustrații anime mai realiste și mai atractive din a apuca de configuratie vizual.
IX.
Umbrirea este o crampei esențială a creării de ilustrații anime realiste și atractive vizual. Înțelegând diferitele tipuri de umbrire și tehnici, puteți a compune profunzime și realism în desenele dvs. Cu practică, veți a se cuveni castiga umbrirea contra a pricinui o pluralitate de echipament și stiluri.
Iată câteva sfaturi contra a vă îmbunătăți în reluare abilitățile de umbrire:
- Studiați treaba altor artiști și acordați atenție modului în orisicine aceștia folosesc umbrirea.
- Experimentați cu diferite tehnici de umbrire și vedeți ce funcționează cel mai aferim contra dvs.
- Nu vă fie frică să faceți greșeli. Umbrirea este un actiune de învățare și toată lumea fagadui greșeli.
- A se amuza! Umbrirea ar impune să fie plăcută, așa că nu te lua excesiv în consistent.
Cu practică, veți a se cuveni a compune ilustrații anime uimitoare orisicine vă vor insusi prietenii și familia.
Î: Ce este umbrirea?
R: Umbrirea este procesul de adăugare a umbrelor și a luminii unei ilustrații contra a pricinui un emotie de profunzime și realism.
Î: Orisicine sunt diferitele tipuri de umbrire?
R: Există multe tipuri diferite de umbrire, dar unele inspre cele mai comune includ:
- Umbrire liniară
- Aruncă umbre
- Umbrire gradată
- Umbrire texturată
Î: De ce instrumente și materiale am impas contra a adumbri ilustrațiile anime?
R: Puteți adumbri ilustrațiile anime cu o pluralitate de instrumente și materiale, dar unele inspre cele mai comune includ:
- Creioane
- Markere
- creioane colorate
- Pixuri cu gel
0 Yorum