A poza este arta nonfigurativa de a receptiona straluci și de indoi imagini. Este o regim de a te a formula inventiv și de a consulta lumea din jurul nostru. Odată cu apariția fotografiei digitale, a devenit mai ușor ca niciodată să înveți cum să faci fotografii. Cu toate acestea, mai sunt multe de învățat peste fotografie pentru a plasmui fotografii cu adevărat grozave.
Bazele fotografiei
Elementele de bază ale fotografiei includ înțelegerea relației inde diafragmă, iuteala obturatorului și ISO. Sulfura de zinc este dimensiunea deschiderii din fotoobiectiv orisicare a se incumeta luminii să pătrundă în cameră. Repeziciune obturatorului este intindere de anotimp în orisicare obturatorul este clar, expunând filmul sau senzorul la lumină. ISO este o măsură a sensibilității filmului sau a senzorului la lumină.
Înțelegând aceste trei concepte de bază, puteți a stapani valoare absoluta în orisicare arată fotografiile dvs. De imagine, o gaura largă va a se incumeta să pătrundă mai multă lumină în cameră, rezultând o ipostaza mai luminoasă. O viteză inalt a obturatorului va îngheța mișcarea, în anotimp ce o viteză mică a obturatorului va a se incumeta mișcării să se estompeze. Un ISO simandicos va apuca imaginea mai sensibilă la lumină, dar va crește și zgomotul.
Compoziţie
Compoziția este aranjarea elementelor dintr-o fotografie. Valoare absoluta în orisicare aranjați subiectul, fundalul și intaiul idee al fotografiei candai apuca o inalt diferență în imaginea finală.
Există multe tehnici de compoziție diferite pe orisicare le puteți a sluji pentru indoi fotografii interesante și atrăgătoare din a veni de chip vizual. Unele inde cele mai comune tehnici de compoziție includ tipic treimii, liniile principale și simetria.
Vizionar
Iluminarea este oarecine inde cele mai importante constiinta ale fotografiei. Valoare absoluta în orisicare straluci cade despre subiectului tău candai apuca sau zdrobi o fotografie.
Există două tipuri principale de iluminare: naturală și artificială. Sclipi naturală este straluci orisicare vine de la ochean. Sclipi artificială este creată folosind lumini, cum ar fi blițuri sau lumini de atelier.
Tipul de lumină pe orisicare îl utilizați va a se fandosi starea de alcool și senzația fotografiei dvs. Sclipi naturală candai redacta o senzație de strălucire și ventilatie, în anotimp ce straluci artificială candai redacta un urma mai zguduitor sau mai palpitant.
Zugravire
Expunerea este cantitatea de lumină orisicare accede la cinema sau la senzor. Expunerea este determinată de sfalerit, iuteala obturatorului și ISO.
Dacă vă expuneți interj a poza, imaginea va fi expusă interj, fără lumini sau umbre.
Dacă subexpuneți a poza, imaginea va fi exorbitant întunecată și detaliile se vor a intrebuinta. Dacă supraexpuneți a poza, imaginea va fi exorbitant luminoasă și detaliile vor fi spălate.
Balanța de alb
Balanța de alb este procesul de ecranizare a temperaturii de fard a unei fotografii pentru ca obiectele albe din ipostaza să pară albe.
Febra de fard a luminii este măsurată în grade Kelvin. Cu cât febra Kelvin este mai inalt, cu atât straluci este mai albastră. Cu cât febra Kelvin este mai mică, cu atât straluci este mai roșie.
Când setați balansul de alb pe camara dvs., îi spuneți camerei orisicare este febra de fard a luminii. Aiest treaba vă va a ajutora să vă asigurați că obiectele albe din a poza dvs. sacagiu albe.
ISO este o măsură a sensibilității filmului sau a senzorului la lumină. Un ISO mai inalt înseamnă că filmul sau senzorul este mai afectiv la lumină, iar un ISO mai mic înseamnă că filmul sau senzorul este mai puțin afectiv la lumină.
Setarea ISO pe orisicare o utilizați va a se fandosi expunerea fotografiei dvs. Un ISO mai inalt va covarsi ca consecinta o ipostaza mai luminoasă, în anotimp ce un ISO mai mic va covarsi ca consecinta o ipostaza mai întunecată.
Repeziciune obturatorului este intindere de anotimp în orisicare obturatorul este clar, expunând filmul sau senzorul la lumină. O viteză inalt a obturatorului va îngheța mișcarea, în anotimp ce o viteză mică a obturatorului va a se incumeta mișcării să se estompeze.
Repeziciune obturatorului pe orisicare o utilizați va a se fandosi felul în orisicare arată a poza dvs. O viteză inalt a obturatorului va redacta o ipostaza clară, în anotimp ce o viteză mică a obturatorului va redacta o ipostaza neclară.
Caracteristică | Educație în fotografie | Cursuri de fotografie | Ancheta în fotografie | Cabala de Fotografie | Ateliere de fotografie |
---|---|---|---|---|---|
Preţ | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
Durată | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
Acreditare | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
Rezultate | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
Pro | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
Spre | Variază | Variază | Variază | Variază | Variază |
II. Bazele fotografiei
Elementele de bază ale fotografiei sunt fundamentul pentru oricine fotografie, de la realizarea de simple instantanee până la crearea de opere de artă complexe. În această secțiune, vom astupa elementele esențiale ale fotografiei, inclusiv expunerea, compoziția și iluminarea.
Expunerea este cantitatea de lumină orisicare accede la senzorul camerei dvs. Este special de trei factori: sfalerit, iuteala obturatorului și ISO.
Compoziția este aranjarea elementelor din a poza ta. Este ceea ce apuca a poza ta atrăgătoare și interesantă.
Iluminarea este valoare absoluta în orisicare straluci cade despre subiectului tău. Cumva fi uzitat pentru indoi echipament dramatice sau pur și priceput pentru a vă ilumina subiectul.
III. Compoziţie
Compoziția este aranjarea elementelor dintr-o fotografie pentru indoi o ipostaza plăcută și semnificativă din a veni de chip vizual. Este oarecine inde cele mai importante aspecte ale fotografiei și candai apuca sau zdrobi o fotografie.
Există multe constiinta diferite orisicare pot fi folosite pentru indoi o compoziție, inclusiv subiectul, fundalul, intaiul idee, liniile, formele, culorile și straluci.
Subiectul unei fotografii este punctul medial al imaginii. De traditie, este lucrul de orisicare ochiul privitorului este atras intaiul. Fundalul este regiune din spatele subiectului și candai a ajutora la încadrarea subiectului sau la adăugarea contextului imaginii. Intaiul idee este regiune din fața subiectului și candai fi uzitat pentru indoi fund și grija în ipostaza.
Liniile pot fi folosite pentru a obladui privirea privitorului prin ipostaza și pot fi, de apropiat, folosite pentru indoi un emotie de mișcare sau dramatism. Formele pot fi folosite pentru indoi un emotie de regula sau babilonie și pot fi, de apropiat, folosite pentru a adăuga grija imaginii. Culorile pot fi folosite pentru indoi o avutie de alcool sau o atmosferă și pot fi folosite și pentru a ispiti atenția despre unor constiinta specifice din ipostaza. Sclipi candai fi folosită pentru indoi un emotie de dramă sau ghicitoare și candai fi folosită și pentru a evidenția anumite constiinta din ipostaza.
Când compuneți o fotografie, este mare să luați în considerare toate elementele orisicare sunt prezente în ipostaza. Scopul este de indoi o fotografie plăcută și semnificativă din a veni de chip vizual.
IV. Vizionar
Iluminarea este oarecine inde cele mai importante constiinta ale fotografiei. Cumva apuca sau zdrobi o fotografie și candai fi uzitat pentru indoi diferite stări și echipament. Există trei tipuri principale de iluminare: lumină naturală, lumină artificială și lumină mixtă.
Sclipi naturală este straluci orisicare vine de la ochean. Este cel mai versatil tip de lumină și candai fi folosită pentru indoi o multi-lateralitate de echipament. Cu toate acestea, candai fi, de apropiat, abia de revizuit și candai fi abia să lucrezi cu el în condiții luminoase sau înnorat.
Sclipi artificială este straluci orisicare este creată de surse artificiale, cum ar fi lămpile, blițurile sau reflectoarele. Este mai verificabil decât straluci naturală, dar candai fi, de apropiat, mai aspră și mai nemăgulitoare. Sclipi artificială este adeseori folosită în a poza de atelier, oriunde fotograful are mai belsugos comanda despre condițiilor de iluminare.
Sclipi mixtă este o combinație de lumină naturală și artificială. Cumva fi uzitat pentru indoi o multi-lateralitate de echipament și candai fi o opțiune bună pentru fotografi orisicare doresc să profite de ce este mai bun din ambele lumi.
Apoi când alegeți o configurație de iluminare, este mare să luați în considerare următorii factori:
- Tipul de fotografie pe orisicare o faci
- Ora zilei
- Locația
- Sclipi disponibilă
Luând în considerare acești factori, puteți redacta o configurație de iluminare orisicare vă va a ajutora să faceți cele mai bune fotografii posibile.
V. Expunerea
Expunerea este cantitatea de lumină orisicare accede la senzorul camerei dvs. Este special de trei factori: sfalerit, iuteala obturatorului și ISO.
Sulfura de zinc este dimensiunea deschiderii lentilei orisicare a se incumeta trecerea luminii. O diafragmă mai inalt (număr f-stop mai mic) a se incumeta să pătrundă mai multă lumină, în anotimp ce o diafragmă mai îngustă (număr f-stop mai inalt) lasă mai puțină lumină.
Repeziciune obturatorului este intindere de anotimp în orisicare obturatorul este clar, expunând senzorul la lumină. O viteză mai mică a obturatorului (viteză mai inalt) lasă să pătrundă mai puțină lumină, în anotimp ce o viteză mai inalt a obturatorului (viteză mai mică) lasă să despre mai multă lumină.
ISO este sensibilitatea senzorului la lumină. O setare ISO mai inalt apuca senzorul mai afectiv la lumină, în anotimp ce o setare ISO mai scăzută apuca senzorul mai puțin afectiv la lumină.
Relația inde diafragmă, iuteala obturatorului și ISO se numește trianglu de descriptie. Prin ajustarea acestor trei factori, puteți a stapani cantitatea de lumină orisicare accede la senzor și puteți redacta diferite echipament în fotografiile dvs.
De imagine, dacă doriți să faceți o fotografie a unui complement în mișcare, va cauta să utilizați o viteză inalt a obturatorului pentru a îngheța mișcarea. Dacă doriți să faceți o fotografie a unei scene întunecate, va cauta să utilizați o gaura inalt sau o setare ISO ridicată pentru a lăsa să despre mai multă lumină.
Experimentați cu diferite combinații de gaura, anotimp de descriptie și ISO pentru a găsi setările orisicare funcționează cel mai aferim pentru fotografiile dvs.
VI. Balanța de alb
Balanța de alb este o setare a unei camere orisicare ajustează febra de fard a unei imagini pentru a o apuca să pară albă. Febra de fard a luminii este măsurată în grade Kelvin (K), iar echilibrul de alb mintal pentru o anumită scenă va a atarna de tipul sursei de lumină.
Există două tipuri principale de setări ale balansului de alb pe o cameră: balansul de alb reflex (AWB) și balansul de alb fizic (MWB). AWB ajustează reflex balansul de alb pentru a se arunca cu febra de fard a sursei de lumină, în anotimp ce MWB vă a se incumeta să setați fizic balansul de alb la o anumită natura.
În cele mai multe cazuri, AWB va pricinui rezultate bune, dar pot trai momente când doriți să utilizați MWB pentru a obține un ipostaza distinct. De imagine, candai doriți să utilizați MWB pentru a seta balansul de alb la o temperatură mai caldă pentru o fotografie la asfintit sau la o temperatură mai solemn pentru o scenă de zăpadă.
Pentru a seta fizic balansul de alb, va cauta să utilizați un complement alb în scenă și să faceți o fotografie de pleoapa. După ce ați făcut a poza, puteți profesa histograma pentru preconiza dacă obiectul alb este nesigur interj. Dacă obiectul alb este exorbitant întunecat sau exorbitant fosforic, va cauta să ajustați setarea balansului de alb până când obiectul alb este nesigur corespunzător.
Balanța de alb este o sectiune importantă a fotografiei și vă candai a ajutora să creați imagini mai precise și mai atractive din a veni de chip vizual. Înțelegând cum funcționează balansul de alb și cum să îl utilizați, vă puteți alina a poza la nivelul următor.
VII. ISO
ISO este o măsură a sensibilității camerei la lumină. Cu cât ISO este mai inalt, cu atât camara este mai sensibilă la lumină și imaginea va fi mai luminoasă. Cu toate acestea, ISO mai laudare au ca consecinta și mai belsugos freamat în ipostaza.
ISO este de traditie uzitat pentru a a pondera condițiile de lumină scăzută. Când fotografiați în lumină slabă, puteți crește ISO pentru a atata imaginea mai luminoasă. Cu toate acestea, ar cauta să știți că creșterea ISO va crește și zgomotul din ipostaza.
Setarea ISO optimă pentru o anumită ipostaza va a atarna de condițiile de iluminare și de aspectul infometat al imaginii. În ansamblu, cel mai aferim este să utilizați cel mai scăzut ISO eventual, orisicare va pricinui totuși o descriptie bună.
Iată câteva sfaturi pentru utilizarea eficientă a ISO:
- Utilizați cel mai scăzut ISO eventual, orisicare va pricinui în prelungire o descriptie bună.
- Creșteți ISO după cum este obligatoriu pentru a a pondera condițiile de lumină scăzută.
- Rețineți că creșterea ISO va crește și zgomotul din ipostaza.
- Experimentați cu diferite setări ISO pentru a găsi pe cea orisicare pricinui cele mai bune rezultate pentru imaginea dvs.
Repeziciune obturatorului
Repeziciune obturatorului este intindere de anotimp în orisicare obturatorul unei camere este clar, permițând luminii să ajungă la senzor. Repeziciune obturatorului este măsurată în secunde, fracțiuni de secundă sau curatel milisecunde. Cu cât iuteala obturatorului este mai inalt, cu atât mai multă lumină este lăsată să ajungă la senzor, rezultând o ipostaza mai luminoasă. Cu cât iuteala obturatorului este mai mică, cu atât mai puțină lumină este lăsată să ajungă la senzor, rezultând o ipostaza mai întunecată.
Repeziciune obturatorului este oarecine inde cei mai importanți factori în determinarea modului în orisicare va arăta o fotografie. Cumva fi uzitat pentru povatuire cantitatea de stergere a mișcării dintr-o ipostaza, bunaoara și profunzimea câmpului.
Pentru a înțelege cum funcționează iuteala obturatorului, este invar să ne gândim la obturator relativ o fereastră orisicare se intre-deschide și se închide pentru a agodi luminii să ajungă la senzor. Cu cât obturatorul este clar mai belsugos, cu atât mai multă lumină i se a se incumeta să ajungă la senzor. Cu cât obturatorul este clar mai rezumator, cu atât mai puțină lumină i se a se incumeta să ajungă la senzor.
Iată câteva exemple peste valoare absoluta în orisicare iuteala obturatorului candai a se fandosi o ipostaza:
- O viteză mică a obturatorului candai fi folosită pentru indoi un urma neprecis, cum ar fi apoi când fotografiați o cascadă sau o mașină în mișcare.
- O viteză inalt a obturatorului candai fi folosită pentru a îngheța mișcarea, cum ar fi apoi când fotografiați un eveniment sportsman sau o pasăre în stransura.
- O viteză mijlocie a obturatorului candai fi utilizată pentru a aresta o ipostaza clară a unui operatie orisicare nu se mișcă perfect allegro.
Cea mai bună viteză a obturatorului pentru o anumită fotografie va a atarna de efectul infometat. Cu toate acestea, există câteva îndrumări generale orisicare pot fi urmate:
- Pentru subiectele orisicare se mișcă iutit, utilizați o viteză inalt a obturatorului pentru a îngheța mișcarea.
- Pentru subiectele orisicare nu se mișcă perfect allegro sau pentru peisaje, utilizați o viteză mai mică a obturatorului pentru indoi un urma neprecis.
- Pentru condiții de lumină scăzută, utilizați o viteză mai mică a obturatorului pentru a agodi mai multă lumină să ajungă la senzor.
Apoi când alegeți o viteză de descriptie, este mare să luați în considerare și setările de gaura și ISO. Aceste trei setări funcționează împreună pentru povatuire expunerea unei fotografii.
Sulfura de zinc este dimensiunea deschiderii din lentilă orisicare a se incumeta luminii să ajungă la senzor. Cu cât deschiderea este mai inalt, cu atât mai multă lumină i se a se incumeta să ajungă la senzor. Cu cât deschiderea este mai mică, cu atât mai puțină lumină este lăsată să ajungă la senzor.
ISO este o măsură a sensibilității senzorului la lumină. Cu cât ISO este mai inalt, cu atât senzorul este mai afectiv la lumină. Cu cât ISO este mai scăzut, cu atât senzorul este mai puțin afectiv la lumină.
Prin reglarea vitezei de descriptie, a diafragmei și a setărilor ISO, puteți a stapani expunerea unei fotografii și puteți redacta efectul infometat.
Sulfura de zinc este deschiderea lentilei orisicare a se incumeta luminii să treacă și să ajungă la senzor. Se măsoară în f-stopuri, iar orisicine stavilire reprezintă o captusire sau înjumătățire a cantității de lumină orisicare este permisă să treacă.
Setarea diafragmei are un ciobire colorat despre profunzimii de câmp a unei imagini. O diafragmă largă (număr f-stop scăzut) va pricinui o adâncime mică de câmp, cu subiectul focalizat și fundalul neprecis. O diafragmă îngustă (număr f-stop inalt) va pricinui o adâncime profundă de câmp, cu totul din ipostaza focalizat.
Sulfura de zinc candai fi folosită și pentru povatuire expunerea unei imagini. O gaura mai inalt va a se incumeta mai multă lumină să ajungă la senzor, rezultând o ipostaza mai luminoasă. O gaura mai îngustă va a se incumeta mai puțină lumină să ajungă la senzor, rezultând o ipostaza mai întunecată.
Setarea diafragmei este una inde cele trei comenzi principale ale expunerii, împreună cu iuteala obturatorului și ISO. Împreună, aceste trei comenzi pot fi folosite pentru indoi o gamă largă de echipament în a poza dvs.
Î: Fiecine este diferența inde un DSLR și o cameră de tip point-and-shoot?
R: O cameră DSLR (automatic digital cu lentilă unică) este un tip de cameră mai dezvoltat decât o cameră de tip point-and-shoot. Camerele DSLR au obiective interschimbabile, ceea ce vă a se incumeta să faceți diferite tipuri de fotografii cu distanțe focale diferite. De apropiat, au mai multe comenzi manuale, ceea ce vă oferă mai belsugos comanda despre expunerii și focalizării fotografiilor. Aparatele de pozat Point-and-shoot sunt mai compacte și mai ușor de utilizat decât camerele DSLR, dar nu oferă același masura de comanda sau particularitate a imaginii.
Î: Fiecine este cea mai bună cameră pentru începători?
R: Există o mulțime de camere grozave pentru începători pe piață, dar unele inde cele mai bune opțiuni includ Tortura EOS Apostat T7i, Nikon D3500 și Sony Alpha a6000. Aceste camere sunt toate circa accesibile, ușor de utilizat și produc imagini grozave.
Î: Fiecine sunt cele mai bune sfaturi de fotografie pentru începători?
R: Iată câteva sfaturi pentru a atata fotografii mai bune ca începător:
- Utilizați tipic treimii.
- Acordați atenție compoziției dvs.
- Folosiți lumină naturală ori de câte ori este eventual.
- Experimentați cu diferite viteze de descriptie și diafragme.
- Nu vă fie teamă să vă decupați fotografiile.
0 Yorum